tiistai 25. lokakuuta 2011

Rouva Jones kokkasi Glorian tapaan

Rouva Jones mainitsi aiemmin että lauantaina kokattiin herkkuruokaa.

Löysin ohjeet uudesta Gloriasta. Ne ovat Tiina Rantasen ( terkkuja Tiinalle, olet paras!) tekemästä jutusta, ohjeet ovat Saku Tuomisen. Itselläni on Saku Tuomisen huikea pastakeittokirja, tykkään siitä kovasti. Sen nimi non Aglio&Olio.

Päätin tehdä munakoiso/mozzarellalasagnea ja lihaa, seuraksi Bruchettaa. Ohjeet siis uudessa Gloriassa.

Aivan törkeän hyvää.

















Halauksin Mrs Jones

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minulla on kyseinen lehti. Ostin, kun tykkäsin siinä esitellystä kodista. Kyseiset ruokaohjeet kuulostivat hiukan liian erikoisilta minun (= lapsiemme) makuun, mutta jos vakuutat, että hyvää on, pitänee kokeilla. Kauniita kuvia ja kauniit astiat.

Anonyymi kirjoitti...

Näyttää hyvältä (kuola melkein valuu)..varmaan itselläni jo kauhea nälkä kun olen tässä lähdössä lounaalle Tampereen Tiiliholviin joka on ruuastaan kyllä erinomainen paikka. Toivottavasti siellä on jotain samantyyppistä. Mulle sopii just erinomaisesti nämä lasagne ainekset :)

MRS JONES kirjoitti...

moikka, kiitos kommenteista. Itse olen italia-fani, henkeen ja vereen. Maut, tuoksut ja tunnelmat italialaisessa keittiössä sopivat niin makuuni. Saku Tuomisen keittökirjasta olen tehnyt useampaa pastaa, siksi nämäkin koukuttivat...kannatti kokeilla. Aion tehdä muutkin ohjeet. Sitäpaitsi ruokatoimittaja Tiina on vanha tuttuni, luottokokki. Jaan pian fantastisen lohi-ohjeen, tulipa mieleen, sain sen Tiinalta maistettuani studiolla ystävänpäiväjuttuun kokattuja ruokia. Bravuurini, vieläkin!-jonna-

Unknown kirjoitti...

Mmm... munakoiso on hieno raaka-aine. Kiitoksia reseptivinkistä, uudet variaatiot ovat aina tervetulleita!