torstai 20. lokakuuta 2011

Odd Mollyn ihanuus..

Rouva Jonesin kaappiin on muuttanut uusi Odd Molly.

Villatakki, Womenasta. Ihana. Nyt tuollainen rouhea, valkoinen ja paksuhko neule tuntuu just oikealta. Jos vain ehdin, virkkaan meidän Emmalle tänään Angry Birds-pipoa Krista Keltasen aiemman postauksen innoittamana. Krista tilasi pipot Etsystä, mutta minä aion tehdä itse.  Koitan lisätä linkin Kristan blogiin pian;-)





selässä sydän..



Millainen sinun lempineuleesi on?

Halauksin Mrs Jones

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis niin ihana raskaana olevalle :)

anrinko kirjoitti...

Tuosta mäkin haaveilen, on ihana!

Riitta kirjoitti...

Aivan ihana ! Haaveena olis myös samainen! Mistä langasta meinasit pipoa tehdä ?

Eppusen kaapilla kirjoitti...

Hei, pieni vinkki; jos tulee käytyä joskus Jumbossa, kannattaa poiketa Tammistossa OhMyGosh outletissa. Siellä oli pieni osasto OddMollya outlet hinnoin. Siellä oli ihan kivoja jutuja, kun nopeasti poikkesin. :)

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis neule. Aika tuollainen on myös mun toiveiden villatakki.

Anonyymi kirjoitti...

Ei välttämättä imartele ihan jokaisne vartaloa, mutta kaunshan se on noin muuten.

Niina kirjoitti...

Ihana neule !
Mun suosikki on yks Day Birger & Mikkelsenin neuletakki
:o)

Pieni Lintu kirjoitti...

Oi miten soma!!! :)

Uuden Kuun Emilia kirjoitti...

Heh, mä olen oikea neuletakki-ihminen. Maailman kätevin vaatekappale - kesät talvet.
Just nyt mulla on mollyn takki päällä (ja sama puserokin kuin sulla). Vanhempia käytän ihan kotitakkeina, mutta kyllä mä mollyssa kuljen melkein paikkaan kuin paikkaan.
Tuota samaa takkia olen koittanut, mutta jäin miettimään. Se ei näyttänyt päälläni niin hyvältä, kuin olin ajatellut. Punainen nauhakin mietitytti, vaikka senhän saisi pois, jos siihen kyllästyisi. Monta kertaa sellaisesta naisellisesta vartalosta olisi mollynkin vaatteissa hyötyä. Mä olen tällänen tasapaksu, ja sitten oikein mikään ei vaan istu päälle.

Ihana asu. Sun päällä ihan mieletön!!! Ihailen.... :)