perjantai 30. syyskuuta 2011

Odd Molly, my love ja saapassukat

Rouva Jones törsäsi pikkuisen. Lapsille 3 x collegekokohaalarit, sellaiset collegehaalarit, jotka Nyt Pitää Olla. Siis Fannillekin löytyi  98-koko Stadiumista. Hauskat!

Ja itselleen Rouva Jones löysi lempipaitansa uudessa värissä. Valkoinen, harmaat somisteet. Iik.  Odd Molly. Womenasta. Olen happy. Ja kivat kumppareihin sopivat pitsisukat somistein, Lindexiltä. (ihanat henkarit Tinek Home Nougatista)

(Jos jollain on näitä Odd Mollyn paitoja koossa 3 tai 4 menossa kirppikselle, tänne vaan! Ja haluan kanssa sellaisen kirjavan neuletakin!)












Halauksin Mrs Jones

5 kommenttia:

Annimanni kirjoitti...

Heippa! Pöllähdin tänne jotakin kautta ja ensiksi katsoin, että hetki, olen nähnyt noita sisustuskuvia/kotikuvia kyllä aikaisemmin jossain lehdessä... Lueskelin vähäsen, ja syy sitten selvisikin -sehän on tuon talon rouva siis ihan itse ;)

Onpas söpöt sukat! Iiks!

anrinko kirjoitti...

Ihanat on!
KIITOS vinkistä! Tilasin 6 sukat itselle ja noita pitsisukkia tilasin kaikki värit. =) Siis ihania, oi joi.
Mä kun käytän aina vaan mekkoja, niin noi on käteviä nyt syksyllä.

Uuden Kuun Emilia kirjoitti...

Mulla on noita samoja sukkia! :) Itse asiassa ostin niitä viime syksynä sellaisen kasan (könttähinnallahan säästää kun ostaa enemmän), että piti laittaa niitä hiukan jakoonkin, kun kaappi pullistelee sukista :)

Mulla on toi sama paita myös eri väreissä. Valkoisen pinkeillä somisteilla ostin joskus vahingossa kokoa 3, mutta kyllä mä olen sitä toistaiseksi käyttänytkin. Mä tykkään myös ton paidan mallista, itse asiassa just on yks sellainen päällä :)

Mukavaa viikonloppua sinne!

MRS JONES kirjoitti...

Kiitos kommenteista, hauskaa, itsekin jo aamulla varasin sukkia lisää joka värissä. Ja kun nyt vielä kolmet kahden hinnalla niin hintaa jää vain kymppi! En ole raaskinut niitä mollyn sukkia ostaa:-)

selma kirjoitti...

Mulle noi kaikki vaatteet ja heti! IIIIIIIIIIIhanat!